Thursday, November 6, 2008

ABAH


Abah dengan angah dan suci di Pantai Irama


Abah dengan suci di taman.


Abah memerhatikan anaknya di tepi tasik


Abah, angah dan suci di Pantai Irama


Abah melayani suci bermain telefon

Abah cium baby suci
Abah melayan anaknya di kolam jeram pasu.

Di genting

genting

Abah baru balik kerja.

genting




Taman Tasik Permaisuri, Boring tunggu anak main.
Suci di atas perut abah.
Sabar melihat anak2nya bermain di taman.
Kat rumah mak long.
Abah sedang menjeling kat abe

Abah gatal tekak


ABAH SEDANG TENGOK ASTRO


Pertama kalinya abah menggosok seluar sendiri


abah sedang mengawasi anak2nya di Tasik Permaisuri


Masih di Tasik Permaisuri


abah dengan gaya machonya. (seksilahtu buka mulut)


Sedang memandu.


rilex baca metro.


Bersama suci.


Gambar kerja abah.
Abah saya bernama Ahmad Zamani, dia dilahirkan 3Januari 1968 di Kg. Pak Pura atau abah panggil Singapura. Dia bekerja di Sykt. penerbitan Longman, P.J. Hobi abah saya ialah membaca terutama tentang politik atau ilmiah. Surat Khabar yang paling abah suka baca ialah The Star. Makanan kegemaran abah saya ialah nasi kerabu, ayam percik, asam perut, sambal petai ikan bilis, cheesenaan, kerabu pucuk paku, tart nenas dan sebagainya. Abah saya suka makan buah durian. Saya tak tahu abah saya suka main apa sebab dia tak pernah bersukan, tapi dia suka tengok wrestling.

bagi hadiah